wtorek, 18 sierpnia 2015

ogromna prosba !!!!

to jest Lilka - córeczka kolegi z pracy mojego męża

Lilka potrzebuje naszej pomocy !
Dziewczyny , Kobiety , Babcie i Mamy (ale także Panowie)- wiem ,że jest tu Was sporo i wiem ,że razem możemy więcej !
Lilka jest małym kwiatkiem ,który nie rozkwitnie bez naszej pomocy.
Potrzebne są pieniądze na operację serduszka - tylko i aż ...

o Lilce możecie poczytać i wspomóc tu
liczy się naprawdę każda złotówka bo czasu do operacji zostało niewiele !!!
Wierzę ,że uda się zebrać potrzebną kwotę !

Pomożecie ?


5 komentarzy:

  1. Kinga, nie ma gdzieś jakiegoś banerka, który można by umieścić na blogu? Link łatwo przegapić. Zresztą pogadamy. Już za chwilę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. na pasku bocznym umieściłam zdjęcie z linkiem
    na tej stronie można pobrać baner a także wpłacić pieniądze

    DZIĘKUJEMY ZA KAŻDĄ ZŁOTÓWECZKĘ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Info umieściłam u siebie na blogu , cegiełkę dołożyłam , będzie dobrze, musi być. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No masz, nie zdążyłyśmy omówić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jednak durna jestem. Trudno nie zauważyć:)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)