czwartek, 20 sierpnia 2015

lawendowe jarmarki :)

W ubiegłą niedzielę nasza Manufaktura brała udział w dwóch imprezach .
Pierwsza (na którą pojechał osobisty M. z synem)odbyła się w Muzeum Galowice koło Wrocławia .
Lawendowy spichlerz
świetna impreza , doskonale zorganizowana po raz pierwszy , zgromadziła rzesze miłośników lawendy,

nasze stoisko wyglądało tak :

cudności lawendowych było bez liku :)

niektórzy są zdziwieni ,że tyle rzeczy można zrobić z lawendy
My sami robimy : mydełka , sole do kąpieli , bebeczki musujące ,które świetnie nawilżają skórę (odkąd je robię -nie wyobrażam sobie kąpieli bez niej - to mój wieczorny rytuał :)), syropy , herbatki , cukier lawendowy , ciasteczka , mufinki , fusetki i wiele wiele innych .....

a to inne stoiska :

impreza zapowiada się na cykliczną więc na pewno wrócimy tam za rok :)

Ja natomiast pojechałam na pierwsze urodziny do naszych przyjaciół z Łaciatej Wsi o której pisałam tu
impreza była połączona z dożynkami i trwała prawie do białego rana :)

a to kilka zdjęć :)
doiłam nawet sztuczna krowę
pierwszy raz i 1700 ml - niezły wynik :)

a to moje stoisko :

Najbliższy weekend tez zapowiada się jarmarkowo :)
Tym razem będę miała wyśmienite towarzystwo bo jedzie za mną Hana ze swoimi pięknymi pracami .

relacja będzie po niedzieli.:)

pozdrawiam i wszystkiego lawendowego na ten weekend Wam życzę :)
Kinga



19 komentarzy:

  1. Kinga, Twoje stoisko lawendowe jest naprawde imponujace. Zycze aby Twoje produkty i Hany obrazy poszly na jarmarku jak cieple buleczki:)
    Koniecznie prosimy o relacje po powrocie - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      relacja będzie - chyba ,że się zagadamy i zapomnimy zdjęć napstykać :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za jarmark! Twoje stoisko od razu kojarzy się z lawendą - ten kolor! I też mam nadzieję na relację, a właściwie dwie, bo i u Ciebie, i u Hany :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby pogoda nam dopisała to w takim towarzystwie mogę stać do nocy :)
      a wieczorem będzie występ Formacji Niezywych Schabuff :)

      Usuń
  3. Jaka szkoda,że to tak daleko ode mnie :( Z chęcią bym się wybrała na taką lawendową imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne są takie tematyczne imprezy !
      miesiąc wcześniej w tym muzeum była impreza ziołowa - tez podobno bardzo udana - ja niestety przegapiłam :)

      Usuń
  4. ale fajoskie...az zgrzytam zembodouami ze zazdrosci, czystej i nieskazonej ;))
    bawcie sie dobrze a utargu calego nie straccie przy okazji, hrehreher

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowana, wykupię Kindze cały zapas lawendowej nalewki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to w sumie nie warto jechac na jarmark, hrehreehr. powymieniajcie sie fantami i juz :P

      Usuń
    2. wcale niegłupi pomysł :)
      już widziałam u Hany ładny obrazek z lawendą :)

      Usuń
    3. no to dzie tam bedziecie jezdzic, raczej do siebie wzajemnie, wykupic wszystko, wypic sokawke, zagyzc ciastem i juz. i na gumnie raz jednym raz drugim posiedziec i macie mikro jarmark, jako tlum moga wystapic czlonkowie rodzin oraz zywina. zawsze bylam oszczedna troche odwrotnie, hreherher

      Usuń
  6. Faktycznie Twoje stoisko imponujące i niezwykle lawendowe:) Powodzenia na kiermaszu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a wciąż jeszcze w głowie nowe pomysły sie rodzą :)

      pozdrawiam lawendowo :)

      Usuń
  7. Alez różnorodność na tym Twoim kramiku i jakie cuda!!! A Hanuś nasza gdzie ?:)
    Pozdraiwam:)
    Kura od Kurnika ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam tutaj po zapachu. Szukam naturalnych produktów z lawendy i widzę, ze dobrze trafiłam. Gdzie mogę znaleźć pełny asortyment z cennikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strona z asortymentem i opisami jest w przygotowaniu :)

      proszę napisać do mnie na maila co Panią interesuje - chętnie odpowiem na każde pytanie i napiszę co mamy a czego nie mamy to może jest możliwość zrobienia :)

      gina227@wp.pl

      Usuń
  9. oj chyba w przyszlym roku sie do Was wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)