środa, 18 czerwca 2014

lawendowy ogród

witajcie :)
Dziś zapraszam do lawendowego ogrodu ..... uchylam przed Wami furtkę do moich marzeń ,które po cichu powolutku się spełniają :)
Marzeń jest więcej o wiele więcej ale postanowiłam dostosować je do sprzyjających warunków i w chałupce zaczyna królować lawenda :)
Na polu lawenda przyjęła się w 100% czyli 1200 roślinek się zadomowiło .W donicach i na rabacie "stara" lawenda już pięknie kwitnie i przyciąga całe rzesze owadów .


myślę że wróciłam tu na dobre ....
jest chęć i mnóstwo planów , dużo pracy ale i satysfakcji
mam nadzieję że będziecie za mną ?:)

pozdrawiam serdecznie
gina

9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, najważniejsze jest, żeby robić to co jest zgodne z nami,
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne..., życzę powodzenia w realizacji marzeń

    asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kingo, kciuki trzymam,
    zapowiada się sielsko i pięknie:)
    a może postawisz ule i będzie miód lawendowy?
    Słonko posyłam ,
    K:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny nie dziękuję żeby nie zapeszyć :)

    Krysiu a wiesz ,że myśleliśmy o ulach :)

    pozdrawiam lawendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lawendę. Ten zapach, i kolor, i całokształt. Zapraszam w wolnej chwili do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wspaniale że do Ciebie trafiłam!!:) Kocham lawendę!!! Wiesz, i ja marzyłam kiedyś o takim poletku pełnym lawendowych krzaczków, ale pole, które mam do dyspozycji jest delikatnie ujmując nienadające się pod uprawę lawendy...ale nic to, może kiedyś ziemia się odrodzi i spełni wymogi roślinek:) Kochana, trzymam kciuki za Twoje poletko wspaniałe:) niechaj rośnie pięknie!! Serdecznie pozdrawiam i przytulam lawendowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki by lawenda rosła jak szalona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku posiałam lawendę z nasionek i bardzo mało zeszło. Mam tylko 4 malutkie sadzonki w doniczkach, powoli rosną i nie wiem czy je wysadzać na ogród czy jeszcze poczekać... Marzy mi się lawendowy skwerek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)