piątek, 22 października 2010

święta i prezenty :)

witajcie :)
Obiecałam ,że trochę dam Wam odpocząć od aniołów :)
Ostatnio dużo się dzieje i nawet nie mam czasu pisać na blogu ,ale do Was zaglądam choć nie zawsze pozostawiam ślad po sobie....mam nadzieję ,że kiedyś to nadrobię :)
Na wielu blogach pojawiają się już dekoracje świąteczne więc chciałabym pokazać Wam dwie podusie jakie uszyłam jakiś czas temu z myślą o świętach.
Lepiej nie zostawiać się na ostatnią chwilę prawda ?:)
Podusie uszyte są z lnu a Mikołaje to wprasowanka transferowa.
Fajny efekt daje wprasowanie właśnie na lnie , zdjęcia niestety nie oddają tego.
Oceńcie same...



Ostatnio przyszły do mnie dwie przemiłe przesyłki :)
Pierwsza od Elki......cieplusie skarpetuchy na jesienne wieczory :)




Druga z wymianki z Ewą z Uroczyska Filomenki śliczną bransoletkę i kolczyki


Dziękuję Wam dziewczyny !!! :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i komentujących :)
gina

12 komentarzy:

  1. Poduchy bardzo zacne, wyglądają stylowo. A dary przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduchy urocze!
    A prezenciki urocze:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy fajne, będą nowe wzory?
    Prezenty bardzo stylowe:)
    Pozdrowionka, K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale suoer skarpety!!! Ja musze wreszcie zaczac cos robic na swieta! A te napasowanki kuszace, kuszace!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te poduchy ciekawe czy wygodnie się na nich śpi:)a bransoletka super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszki bardzo ładne , proste ale urocze i wprowadzają świąteczny nastrój . Skarpety fantastyczne , moje kolory i wyglądają na ciepłe . Aniołkami wcale nie zanudzasz , każdy inny i wszystkie pięknie wykonane .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusie super - prezenty również :) Buziaki Kinguś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne. Doskonały pomysł.Mam techniczne pytanie. Na jakim nośniku najlepiej transferować? Chodzi mi o to, co kupić żeby się to dobrze naprasowało i trzymało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne świąteczne poduchy :) A prezentów gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie poduchy sa świetne, wyglądaja jakby były bardzo wiekowe...ten efekt przeswitu przez włókna???no prezenty fajniutkie, cieple skarpety o tej porze roku to prezent (przynajmniej jak dla mnie) bardzo trafiony:)bizuteria tez bardzo ładna z ważkami???

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)