poniedziałek, 15 października 2018

o tym co życie przyniosło .....

Zjawiam się tu po bardzo długiej przerwie :)
Czy zostanę na dłużej ? Mam taką nadzieję ,że i sił i czasu wystarczy :)

Co u mnie ?
Baaaardzo duże zmiany.
Jeśli zagląda tu ktoś od dawna to zauważył ,że nawet nazwa bloga się zmieniła.Kiedyś dawno dawno temu było to Chałupkowo , potem Lawendowa Manufaktura a teraz : z życia Lawendowej :)
Dlaczego tak ? bo lubię zmiany :)

Ostatni raz pisałam tu w maju zeszłego roku.Pisałam o świecach na spełnienie marzenia ,Świec tyle nie zrobiłam ale marzenie stało się rzeczywistością .Właśnie teraz w październiku mija rok odkąd mieszkamy na nowym miejscu.
Zastanawialiście się kiedyś jak to jest z tymi marzeniami ? Najpierw coś nas zainspiruje , coś zobaczymy , czegoś zapragniemy i zaczynamy marzyc o tym .Marzenie rośnie do rangi planów i przystępujemy do realizacji:)
Moje marzenie , a właściwie nasze, bo całej nasze rodzinki miało gruby kaliber :) Wydawało się nam ,że jest nierealne .Z bardzo przyziemnych powodów : a mianowicie finansowych .
Ale jak coś ma się stać,jeśli mamy coś zapisane z gwiazdach to się spełni.
Nie będę zanudzać szczegółami bo kto nas zna to wie jak to przebiegało. Ale wiecie co ? Warto marzyć , marzyć i pracować.Bo nic samo nie przychodzi.Spotykamy na naszej drodze ludzi , którzy coś wnoszą do naszego życia.Nigdy nie wiesz jak się zmieni Twoje życie i co przyniesie jutro.
My zaczęliśmy rok temu nowy rozdział . Na nowym miejscu gdzie mamy mnóstwo planów i kolejnych marzeń do spełnienia.Łatwo nie jest , ale nikt tego nie obiecywał a i wiedzieliśmy czego chcemy i nie żałujemy swojej decyzji.
Chciałabym co jakiś czas pisać tu co u nas się dzieje bo to fajna pamiątka, taki pamiętnik codzienności.

A to kilka fotek z naszego miejsca na ziemi w którym zakochałam się trzy lata temu , marzyłam o nim a teraz tu żyję i tworzymy razem z mężem i synem nowe wspomnienia :)
Taką piękną jesień mamy:)

Do następnego :)



14 komentarzy:

  1. Uśmiechnęłaś mnie! Moje marzenie, choć mniejszego kalibru, powoli się spełnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że TO miejsce stało się czyimś spełnionym marzeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i ,że trafiło w dobre i właściwe ręce:)Niech dalej się te marzenia spełniają.

      Usuń
    2. dziękuję :) planów mamy tyle,że chyba życia nie starczy :) oby zdrowie było to małymi kroczkami.......

      Usuń
  3. Byłam tam i mogę potwierdzić :) BDB

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że Wasze marzenie się spełniło i życzę dużo szczęścia w Waszym nowym miejscu na ziemi <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) oby zdrowie dopisało to bedzie dobrze :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. jeszcze dużo pracy ale teraz juz z górki :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Dom, pracownia, ogród,lawenda, całe obejscie i gospodarze -tworza wspaniały klimat, jest tu uroczo i życze Wam aby tak było wiecznie:))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)