poniedziałek, 29 maja 2017

sielskie świece na spełnienie marzenia :)

Podobno marzenie jest nam dane wraz z siłą potrzebną do jego spełnienia. Coś w tym jest. Moją siłą jest lawenda. Wymarzyłam ją sobie, kocham ją za zapach, za wygląd, za tkwiące w niej możliwości. Lawendowa Manufaktura powstała z romantycznych marzeń o Prowansji w środku wielkopolskiej wsi i z całkiem nieromantycznej, ciężkiej pracy.
Manufaktura to coś więcej niż pole lawendy i pracownia. To także ludzie, których poznaliśmy przez te lata, to mnóstwo twórczych spotkań i setki przedmiotów , które tu powstały.
Z marzeniami bywa trochę jak z apetytem - rosną w miarę upływu czasu. Zamarzyło nam się więcej przestrzeni dla lawendy, więcej miejsca na twórcze spotkania, zamarzyło nam się stworzenie lawendowej enklawy, w której można się wyciszyć i odpocząć od szarej codzienności. I właśnie takie idealne miejsce znalazło mnie dwa lata temu. W najmniej spodziewanym momencie. Zakochałam się bez pamięci i platonicznie. Życie jednak pisze swój scenariusz i właśnie teraz pojawiła się szansa na spełnienie!
Obliczyłam, że 3000 świec może mi w tym pomóc. Sprzedaż jednej świecy to jeden krok ku nowemu.
Wokół Manufaktury skupia się 3000 fanów. Czyż to nie jest znak?
W każdej świecy zatopiony jest kawałeczek lata i kawałeczek mojego serca!

W ofercie posiadam świece :
kwadratowe ( wys ok 7 cm )
- z bratkami
- z niezapominajkami
- z lawendą
- i "niespodzianka " mix kwiatów z pól. łąk i ogrodu

okrągłe ( wys. ok.11 cm )
- z bratkami
- z niezapominajkami
- z lawendą
- i " niespodzianka " mix kwiatów

Każda świeca jest inna i niepowtarzalna :)

W świecach są zatopione prawdziwe kwiaty ( piszę to ponieważ niektórzy myślą ,że to malowane lub naklejane :).
Świece pierwszy raz należy palić ok 3 godzin .Parafina posiada tzw, "pamięć " i następnym razem będzie się wypalać już tylko w dół.Po wypaleniu 2/3 świecy powstaje nam lampion , w który możemy włożyć świeczkę lub tea lighta bez metalowej osłonki i nadal się cieszyć niesamowitym nastrojem jaki stwarzają świece tego typu .

Jeśli jesteś zainteresowana/y zakupem świecy proszę napisać do mnie na maila
lawendowa-75@wp.pl

Zamówienia będą realizowane według kolejności zamawiania .
Koszty przesyłki kurierem 15 zł
podaj mi w wiadomości swój adres i numer telefonu dla kuriera
no i najważniejsze : jakie maja być świece :)
ja podam numer konta do przelewu
poinformuję Cię kiedy świeca zostanie wysłana :)

Każda sprzedana świeca to dla mnie krok ku nowemu :)

pozdrawiam lawendowo
Kinga




7 komentarzy:

  1. Są naprawdę przepiękne... magiczne :) Trzymam kciuki za spełnienie marzenia i postaram się pomóc w miarę swoich możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod komentarzem Inkwizycji. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. dziękuje i pozdrawiam lawendowo :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie, to sa świece typu lampion ale na zamówienie moge zrobic zapachową :)

      Usuń
  3. Są super...W takim klimacie to się chce żyć...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja tutaj zamawiam, dwie jedną kwadratową drugą okrągłą, kwadratowa z bratkami, okrągła mix. na maila prześlę adres napisz elamer@wp.pl pozdrawiam ciepło, trzymam kciuki za marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)