poniedziałek, 20 marca 2017

i przyszła wiosna :)

Dawno mnie tu nie było :)
Dużo się dzieje i dobrego i złego , jak to w życiu.
Oby do przodu i oby zdrowie było .

Rozkręcamy Lawendowy Parasol tu można poczytać
pierwsza akcja szycia tulipanów dla DPS w Rogowie już za nami
w najbliższych dniach jedziemy z warsztatami do naszych Domów Dziecka i do DPS-u :)

na fb zaistniała także : Lawendowa Kura - córka Manufaktury
a w zamyśle nowa marka :) niech Was nie zwodzą dotychczasowe produkty bo jak minie pewna burza planujemy z inną Kurą linię całkiem nowych produktów .Trzymajcie kciuki za powodzenie :)
a to kilka fotek moich ostatnich tworków

zdarza mi sie tez czasami popaćkać pędzlem

do następnego razu .... mam nadzieję ,że nie będzie już tak długiej przerwy :)
pozdrawiam lawendowo
Kinga



26 komentarzy:

  1. Cudowne wiosenno-wielkanocne szyjątka. Ta wiosna będzie piękna!
    uściski i dużo słoneczka życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Kingo, Twój ogrom pracy, Twoje serce dla innych, jesteś Prawdziwym Lawendowy Aniołem:-) I jakie to szczęście,że jesteś tak blisko Naszej Kury i otaczają ją swoją dobrą energią.
    Uściski przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie rozpoczynasz wiosnę :-)
    Piękne szyjątka poczyniłaś!
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że będę trzymała kciuki:) Dużo pięknych rzeczy pokazałaś. Anioł na plastrze o tak fantazyjnym kształcie jest piękny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      już się susza kolejne lipowe plastry

      Usuń
  5. Super są takie warsztaty...Świetny pomysł...Rozkręcajcie będzie wszystko ok...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, naważniejszy jest czas jaki poświęcamy tym dzieciom
      niesamowita energia :)

      Usuń
  6. Jak pięknie i oczywiście lanwendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te prace, prześliczne:) Trzymam kciuki za nowe pomysły z pewną Kurą ;)
    Jesteś Aniołem, co widać i z tego posta i z innych spraw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo :)
      ale ja całkiem zwyczajna jestem :)

      Usuń
  8. pewna kura z radością dołączy do ciebie dobry aniele, jestem tego pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kingo o wielkim serduchu, ta trzymac:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosenny klimat na całego.Śliczne szyjątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech grzeje słonko , niech będzie wiosna :)

      Usuń
  11. Trzymam kciuki za kurze porozumienie i wspólną sprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne uszytki, a królik w folkowym wzorze prześliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)