wtorek, 31 stycznia 2017

wiosenna gęsina :)

Oj wyglądamy tej wiosny , choć u nas dzisiaj bajkowo padał śnieg :)
Duże , puszyste płatki śniegu leciały z nieba a my siedzieliśmy w oknie oglądając ten spektakl :)

Ale bardzo już tęsknię za ciepłem , słońcem , zapachem ziemi ....
no i w pracowni tak trochę drób zaczyna mi się rozmnażać :)
Nawet na kuchennym oknie gąski zasiadły wąchając pierwsze tegoroczne wiosenne kwiecie
szyją się tez kaczuszki i kolorowe tulipany oraz podręczne chusteczniki :)

A co oprócz tego ?
W sobotę razem z grupą przyjaciół podjęliśmy decyzję , że musimy sformalizować nasze działania charytatywne i zakładamy stowarzyszenie :)
LAWENDOWY PARASOL :)
Ale o tym innym razem :)

pozdrawiam lawendowo
Kinga


20 komentarzy:

  1. Piękne szyjątka u Ciebie, Kingo!
    Tulipanki już u Dziewczyn widziałam, ale gąski naprawdę mnie zauroczyły :-)
    Ja też czekam na wiosnę, na ogród...

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Wiosna u Ciebie! Urocze gąski, cudowne tulipany.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w chałupce wiosna a na dworze biała zima hula :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Gąski widziałam na własne oczy, a nawet macałam! Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nosa zadzierają te Twoje gąski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gąski może nie, ale kaczki to już na pewno :)

      Usuń
    2. Oj, no faktycznie. Ale wtopa, ale są urocze ;)

      Usuń
  5. Gęsi gęsiami, ale najbardziej podobają mi się Twoje świece z naturalnym kwieciem. Cudne. Zrób z baziami, żonkilami i jajkami na Wielkanoc. :-)
    PS. Dlaczego Parasol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) z pewnością jakieś wiosenne świece powstaną :)
      a dlaczego Parasol ?
      bo można się pod nim schować, bo chroni i daje trochę bezpieczeństwa :)

      Usuń
  6. gęsina ponoć zdrowa, a tu widać , że i piękna
    powodzenia z stowarzyszeniem

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne tę gąski! już wiosna u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne gaski mnie tez juz tęskno do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna gęsia gromadka:)
    Też bardzo już za wiosną tęsknię i codziennie wyglądam jej śladów, choćby najmniejszych.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i uśmiech dołączam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jal powiało u Ciebie wiosną ....Super...Już by mogła być....Gaski są urocze...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ urocze to gęsie stadko! Ja marzę już o wiosennym cieple :) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)