czwartek, 16 czerwca 2016

czerwcowo - lawendowo

Natura jednak jest nieprzewidywalna .
W poniedziałek spadła u nas taka ulewa jakiej nie pamiętam jak żyję....
oszczędzę Wam widoku lawendy po tym armagedonie ....
Trzeba zmienić plany i dostosować do panujących warunków :)Bo co zrobić ?
Usiąść i płakać ? to już tez przerobiłam :) teraz trzeba się ostro brać do roboty...
no to zwijam ......wianki :)
zrobiłam sobie stanowisko do pracy z bardzo ładnym widokiem i nagłośnieniem :)
przygrywa słowik z kapelą :)
ja zwijam wianki i pachnące serducha ....
a mój jedyny i pierworodny w tym czasie pieli poletko w towarzystwie kręcącego pod nogami i domagającego się pieszczot Węgielka :)
więc jakby ktoś nas szukał , to wiecie ....
pozdrawiam lawendowo
Kinga
ps. Lawendowa manufaktura przyjmuje zamówienia na bukiety i wianki rocznik 2016 :)


17 komentarzy:

  1. Cieszę się, że przetrzepałaś pióra i wystartowałaś jak rakieta!
    O formularzu pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pióra znowu nasiąkły ....
      całą noc padało , teraz tez leje ...
      płot mi sie pochylił ....

      Usuń
    2. Niech to szlag. Słyszałam w nocy ten potop i myślałam o Tobie. Teraz nie pada, u nas wyglada słońce, mam nadzieję, że za miedzą też.

      Usuń
    3. przewróciło nam płot nad którym chłopcy tak ciężko pracowali...
      namiot, ten wielki 5 x 10 metrów nam podwiało , rurki powyginane
      2/3 lawendy w opłakanym stanie .....
      wiem ,że sa gorsze rzeczy ale jak dla mnie to za duzo na jeden tydzień

      Usuń
  2. super wianki sie duzo dzieje ,,,to życzmy pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jeszcze coś można z niej stworzyć a ja wiem że wianki będą piękne !!!
    Głowa do góry !!!!
    Pozdrawiam i buziaki posyłam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo ale masz stół! (szukam takiego )
    Pogoda faktycznie strasznie kapryśna :( u nas dzisiaj od rana leje....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stół kupiony na aukcji za 1,75 zł

      pogoda niestety okropna

      Usuń
  5. jejku świetnie tam masz! Jak ja bym chciała mieć tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję armagedonu.
    Piękne wianki. Czy można zamówić taki grubaśny okragły lub serce? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zamówić ale zwinę dopiero jak pogoda się poprawi
      zapraszam na maila
      lawendowa-75@wp.pl

      Usuń
  7. masz piekny stol i piekne wianki - to chyba na pocieszenie kontra armagiedonowi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tym co sie dzisiaj działo , trudno o pocieszenie ...niestety

      Usuń
  8. Lawendowe serca mnie oczarowały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wianki :) Niestety pewnych rzeczy nie da się przewidzieć i zmienić, ale mam nadzieję, że wianki skradną serca a pozostała część plantacji wyda plon podwójny

    OdpowiedzUsuń
  10. łał co za imponujące pole lawendy... podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)