środa, 30 marca 2011

red & white

witajcie :)
Siedząc wieczorami albo przy Krzysiu ,kiedy robi lekcje dziergam sobie kwadraciki :)
Fajnie się je robi łatwo ..... choć jeszcze wolno :)
Ale może jeszcze dojdę do wprawy :)

Zawsze podobała mi się biało-czerwona krateczka ....więc wydziergałam sobie z bawełny ręczniczek do kuchni do wycierania rąk ..... a do niego tak z rozpędu - podkładki pod kubeczki....





teraz dziergają się biało-lawendowe :)
A potem czas na większy format :) - narzutę :)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za komentarze i odwiedzinki :)
Słonecznego dnia !!!
gina

10 komentarzy:

  1. Ściereczka urocza - rozumiem, że z bawełny, bo w inną to by chyba było trudno wytrzeć dłonie do sucha. No a podstawki bomba - zachorowałam na takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności sobie wydziergałaś Kinguś, króliczki poniżej także wspaniałe. Pozdrawiam Cię wiosennie i słonecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Auuu narzuta- no fiu fiu-duży projekt. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja mam słabość do czerwono-białej kratki:-)
    Fajny ręczniczek i podkładki, oj jak ja bym chciała się zmobilizować i chociaż spróbować coś wydziergać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty wzór a jakże urocze serweteczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ,jakie ładne !!!!
    Fajnie dobrałaś kolorki. A narzuta ,to rzeczywiście przedsięwzięcie
    Będę kibicowała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ręczniczek i podkładki. Dobrze Ci idzie to dzierganie. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Twoją pracowitość i umiejętność wykorzystania czasu , nadzorujesz i pracujesz równocześnie.
    Bardzo lubię taki zestaw kolorów,czerwień i biel .Biel i lawenda wyobrażam sobie ,że też będzie ciekawie .
    pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik!!!Podziwiam!
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu i milutkie słowa w komentarzach.Wiosennie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)