poniedziałek, 26 września 2016

lawenda łączy pokolenia


Tak to jest ,że zakochują się w niej i duzi i mali :)
Wczorajszym jarmarkiem w Czempiniu zakończyłam wrześniowy maraton imprezowy :)
I było to zakończenie z prawdziwym przytupem .
Impreza przygotowana perfekcyjnie pod każdym względem. Mnóstwo atrakcji , konkursów, warsztatów , stoisk z rękodziełem .
Sama tez miałam przyjemność poprowadzić warsztaty wiankowe
były tez warsztaty z papierowej wikliny , lepienia z masy solnej, pokazy chemiczne ....w których brał udział mój syn
sama wzięłam udział w warsztatach z filcowania ale dostałam zadanie domowe bo nie miałam czasu skończyć :)
świetna zabawa i kolejna technika, która mi się podoba :)

Było tez mnóstwo stoisk .....z rzemiosłem i pokazami zawodów ginących
ale tez i stoiska z rękodziełem...
Świetna impreza pełna pozytywnej energii , spotkań z przyjaciółkami i z takim rodzinnym klimatem .
Mam tez kilka pamiątek :), tablicę, która zawisła w mojej pracowni :
aniołka od przyjaciółki ....na nową pracownię :)
od sąsiadów ze stoiska
a mąż mi kupił takiego anioła ...
Wyniosłam z tej imprezy wiele nowych znajomości , inspiracji i doświadczeń , które juz niedługo zaowocują w mojej pracy :)
Będzie się działo :)
Mam nadzieję ,że nie zanudziłam Was taka ilością zdjęć :)

pozdrawiam lawendowo
Kinga

16 komentarzy:

  1. Ależ świetna impreza, z całego serducha cieszę się razem z Tobą :**
    Mężowy aniołek cudny i z lawendą :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że udana impreza. Znam autorkę mężowego anioła ... piękny człowiek i nie o urodę mi idzie ( chociaż i tu nie ma się do czego przyczepić) uwielbiam jej anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam żałować, że nie byłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt, jest czego
      szkoda,że nie przyjechałaś
      ale będzie jarmark bożonarodzeniowy :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie imprezy z rękodziełem.
    Lawenda łączy to prawda, bo jest cudowna!
    uściski cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna impreza!
    Cudeńka przywiozłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że tam mnie nie było ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze zdjęć można wywnioskować, że panowała super atmosfera na jarmarku. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. atmosfera była rodzinna więc uśmiechy nam nie schodziły z twarzy :)

      Usuń
  8. matulu jak cudowna impreza :) Zazdraszczam udziału w niej a i pamiątki są superowe :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)