poniedziałek, 12 września 2016

Biskupianki w podróży i huczny festiwal folkloru

Po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w Festiwalu Folkloru i tradycji w Domachowie .
Wspaniali ludzie , kultywujący tradycje swoich rodziców, dziadków i pradziadków .
Od najmłodszych lat przekazują wszystko to co najcenniejsze w naszej kulturze .Obrzędy, tance , śpiew, stroje ....to wszystko tworzy niesamowitą atmosferę radości i sprawia ,że przenosimy się na chwilę w przeszłość .
Jesli chcecie poczytać o Biskupiżnie zapraszam tu KLIK

a to kilka zdjęć z wczorajszej pełnej radości , tańca i śpiewu imprezy :
na zdjęciach nie można pokazać najważniejszego : tej atmosfery.
Tam trzeba po prostu być. Tam ludzie autentycznie żyją tym folklorem i to jest wspaniałe .
Za rok będę tam znowu :)
A ta mała Biskupianka skradła moje serce :)

A w sobote byłam na jarmarku historycznym w Rawiczu :

A co oprócz tego ?
Remont pracowni trochę zwolnił bo majstrowi skończył się urlop i teraz tylko w soboty będziemy działać. Co nie znaczy ,że nie mam co robić :)

uciekam do pracy i do następnego :)
zostawiam Wam jeszcze serniczek z jeżynami :)

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe imprezy :)
    Super, że młode pokolenie kultywuje tradycję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna impreza.
    Alez to będzie piękna i lawendowa pracowania!
    ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ będzie pracownia💐
    spore miałaś stoisko na imprezie, a sernik zabieram do porannej kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stoisku wciąż mi się wydaje ,że czegoś jest za mało :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)