sobota, 31 października 2015

słodko- gorzki ...

smak codzienności ....

jak to w życiu - raz jest dobrze raz jest źle :)

ostatnio poznałam smak rozczarowania , frustracji a nawet złości ale była tez radość i szczęście drugiej osoby ...
szkoda ,że po tym pierwszym jeszcze jest zgaga :)


A co w pracowni ?
krasnoludki pracują na całego :)
przygotowania do jarmarku świątecznego ruszyły pełna parą - praca to jednak najlepsze antidotum na wszelakie smutki i zmartwienia :)


a na fb zapisałam się na wyzwanie
mam nadzieje ,że podołam :) a może ktos z Was dołączy :)

Oprócz tego planuję tez konkurs na fb , co tydzień w Manufakturze odbywają się warsztaty a w magazynie powoli wystawiają się upominki :) o tu

czyli co ?
do napisania jutro :)

pozdrawiam lawendowo
Kinga

7 komentarzy:

  1. No krasnoludki zaplanowały sobie dużo pracy ...
    Ale na pewno podołają.
    Czego z serca życzę.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak - plany maja wieeeelkie :)
      szkoda,że doba taka krótka :)
      ale sama wiesz o tym najlepiej :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale że trzeba codziennie pisać na określony temat?
    Bardzo twórczo u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie , ale można też rzadziej i zbić dwa tematy w jeden wpis .

      twórczo i roboczo - jak to przed świętami :)

      Usuń
  3. Tak bywa,że wszystko ma dwie strony-tą pozytywną i ciemną . Oby tych pierwszych była przewaga :)
    Kinga,jak ci dobrze,ze masz te krasnoludki do pomocy :)) Ale masz rację-na smutki najlepsza jest praca! Przekonałam się niedawno o tym :) Ja też w tym roku mam w planach przedświąteczne Targi Rękodzieła także produkcja się zaczęła :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię produkcje przedświąteczną choć czasami z braku czasu dla siebie nie zdążę zrobić :)
      podobno szewc boso chodzi :)

      a gdzie się wybierasz na targi ?

      Usuń
    2. Haha,teraz to przysłowie o szewcu doskonale jest mi znane z autopsji ;p
      Wybieram się na Targi do Chełma :) Ale pewnie w każdym zakątku Polski takie imprezy są organizowane :)) Ja będę po raz pierwszy,zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)