poniedziałek, 19 października 2015

wieczorowo .....

jesienne długie wieczory .....
co lubicie wtedy robić ?

ja je lubię - nawet bardzo .....lubię tworzyć wieczorami , czytać , marzyć , rozmawiać , planować :)
tak - to najlepszy czas na planowanie - dopiero co skończył się sezon lawendowy a już myślimy o kolejnym:)

lubię tez nastrój jesienny , przytulne światło świec , dobrą herbatę lub kakao i do tego ciepły kocyk :)


a w pracowni ?
plany i działania już świąteczne ...
malują się i szyją upominki pod choinkę
np takie :

miłego jesiennego wieczoru
pozdrawiam lawendowo
Kinga

7 komentarzy:

  1. Kinga, Twoje zdjęcia wprawiają mnie w zdumienie, niezmiennie. Fajny obrusik masz na stole i podusie przepięknościowe i kota w koty!
    Wyszłaś z grypy w końcu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha a wiesz czym robię zdjęcia :) ale znajomy fotograf powiedział mi ,że mam intuicje i oko i nieważne czym robie zdjęcia :)

      z grypy nie wyszłam a raczej przeszłam ....na zatoki ...
      mam nadzieje ,że wreszcie te choroby mnie opuszczą :)

      Usuń
  2. Tyle piękności !!!
    I to lawendowych ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dla Ciebie paczuszka tez się szykuje :)
      lawendowa :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      tak będą w sprzedaży - można tez zamówić w każdej chwili - w dowolnym kolorze :)

      Usuń
  4. Dzisiaj wieczór od rana. Nic, tylko się nim rozkoszować, hrehrehre!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)