poniedziałek, 20 lipca 2015

czy lawenda jest magiczna ?

Czy lawenda ma w sobie magię i ukryte moce ?
Niejeden w to wierzy :)

Lawenda oczyszcza naszą przestrzeń z negatywnej energii. Wykorzystuje się ją w rytuałach przyciągających miłość, przywracających zgodę i harmonię, oczyszczających relacje. Pomaga także odzyskać spokój. Kadzidło z dodatkiem lawendy zapewni nam szczęście i radość. Poprawia samoocenę. Daje zdolność jasnowidzenia.:)

A na pewno pięknie pachnie :) i choćby dlatego warto ją mieć w domu .

najbardziej lubię właśnie tą ....
ma delikatne , jasne kłosy ale zapach najbardziej intensywny z wszystkich lawend ...
i to jest jej magia....



jeden z kociaków zaplątał się przy robieniu zdjęć :) bardzo lubi być fotografowany :)
I choć niektórzy twierdzą ,że koty nie lubią lawendy - moje koty temu przeczą .....
a może to magia :)

pozdrawiam Was lawendowo
Kinga
ps. można składać jeszcze zamówienia na wianki i serca lawendowe z lawendy ciemnej i tej jasnej , która jest na dzisiejszych zdjęciach

cały czas trwaja zapisy na lawendowe candy tu zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. wierze we wszystko co napisałaś Kiniu o lawendzie - uwielbuam jej zapach i sam wygląd - kocham ją po prostu jak moję róże i haft wstążeczkowy - kociaka masz wspaniałego - a takie rodzinne manufaktury są najpiękniejsze - buziaki ślę Marii
    / Maria Wicher /

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, czuję właśnie tak - lawenda ma w sobie magię i to nie tylko taką "bajkową":) a jej zapach uwodzi chyba wszystkie zmysły!!!:) Najciekawsze jest tez to, że lawendowy zapach nie podobał mi się jak byłam dzieckiem, wręcz mnie odstraszał...gdy dorastałam zaczął mi się podobać a już po kilku latach "kobiecości":) po prostu go kocham miłością niewypowiedzianą:) Więc to może też byc i tak, że do tej magii trzeba zwyczajnie dorosnąć, bo w nieodpowiednich rękach (np dziecięcych;) jej magia mogłaby nie zadziałać tak, jak powinna:) ..tak, być może i tak to jest z tą magiczną rośliną:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wianki!!! Zwłaszcza ten pierwszy! O rety! Ale czad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wianki, wyglądają wprost prześlicznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne wianki! Uwielbiam lawendę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)