czwartek, 30 maja 2013

w blasku świec i lawendowy zawrót głowy :)

Witajcie :)
Czy u Was też taka burzowa pogoda ?
Nad chałupką grzmi, błyska się i leje jak z cebra.
Taką to mamy wiosnę tego roku :)
Ale deszcz też jest potrzebny zwłaszcza naszym roślinkom.

Co lubicie robić w takie deszczowe wieczory ?
Ja najchętniej usiadłabym pod kocem z książką , zapaliłabym świeczki , zrobiłabym herbaty i niech sobie grzmi za oknem nawet kiedy prąd wyłączą - co bardzo często u nas się zdarza w taką pogodę .
Dziś właśnie mam taki wieczór dla siebie ....można na chwilę usiąść i przemyśleć niektóre sprawy albo ..... nic nie myśleć , zatopić się w książce , zapomnieć o codzienności i wszystkich problemach.

ostatnio mam małego hopla na punkcie koloru turkusowego
dziś pokazuję Wam kilka akcentów w tym kolorze .....



a tutaj już lawendowy zawrót głowy :)
czyli całe 80 woreczków wypełnionych suszoną lawendą na podziękowania dla gości weselnych

przyjęcie z pewnością będzie pachnące :)


a to prezent jaki dostałam od synusia z okazji niedawnego święta :)


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego wekendu :)
gina

6 komentarzy:

  1. Już czuję ten zapach lawendy :-) Miło sie pije herbatkę z takiego uroczego kubasa, co nie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przyznam się że mam dość już deszczu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta Twoja chałupka,więc zostaję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i turkusowo ;-)ja też lubię ten kolor ;-)
    Zapraszam na Candy http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/2013/06/candy-zapraszam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog ;)
    Mam nadzieję, że zaglądniesz do mnie, dodasz się do obserwatorów i zostawisz po sobie komentarz <3 :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)