czwartek, 11 kwietnia 2013

wiosenny powrót :)

Witajcie :)
po baaardzo długiej przerwie :)

Długo mnie tu nie było ale jakoś tak szkoda skasować bloga na którym jest w końcu kawał mojego życia :)
Kilka miesięcy mam zaległości .Miesięcy zabieganych i pracowitych .Nawet nie wiem kiedy ten czas minął.
Przez ten czas powstawały jakieś prace ale niestety nie doczekały się sesji zdjęciowej :) Głównie były to dekoracje do pracy bądź zamówienia .
Swoją drogą to bardzo pocieszające ,że nawet będąc bierną w sieci nie zostałam zapomniana :)
Dziękuję wszystkim osobom ,które o mnie pamiętały i wspierały mnie a zwłaszcza Irence - Ty już wiesz za co :) Jesteś Wielka !!!!

W ostatnim czasie powstały takie zestawy śniadaniowe ..... fajne na prezent dla nowożeńców na śniadanko po nocy poślubnej :)

turkusowy i postarzany :



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo słonka - które mam nadzieję wreszcie zaświeci :)
gina

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś:)Mam nadzieję, że wszystko dobrze u Ciebie:)Piękne kompleciki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, jak ja się cieszę że wróciłaś...zadziwiające ale właśnie wczoraj rano widziałam Twój profil na facebooku i zastanawiałam się co u Ciebie słychać...miałam nadzieję że nie zrezygnujesz z prowadzenia bloga...super, super że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplety, cudo.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś!

    Komplety zachwycające.

    Pozdrawiam, elka

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)