piątek, 7 września 2012

candy z koroną :)


Witajcie :)
Tak nam się czasami życie układa ,że nie na wszystko starcza nam czasu.
Lato minęło i znów zaczął się rok szkolny. Czas biegnie tak szybko ,że nie wiem kiedy zmieniają się kartki w kalendarzu :)
Zaniedbałam Was okrutnie ale mam nadzieję teraz nadrobić i się poprawić :)

Na pocieszenie dla Was proponuję CANDY :)

Prezentem będzie aniołek w różowej sukience i sprzączka od paska z motywem korony - do kreatywnego wykorzystania :) ..... z pewnością znajdziecie dla niej zastosowanie :)

zasady takie jak zawsze :
- komentarz pod tym postem
- umieszczenie zdjęcia z aktywnym linkiem u siebie na blogu
- osoby anonimowe proszę o zostawienie swojego maila

zapisy do 30-tego września :)



Dla obserwatorów bloga zostanie wylosowany prezent- niespodzianka :)
Zapraszam :)

pozdrawiam serdecznie :)
gina


41 komentarzy:

  1. Cudny aniołek!!! Staję w kolejce!!
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja i ja marze o takim aniołku więc się ustawiam w kolejeczce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią ustawiam sie w kolejce po tak cudnego aniołeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kinga:)
    Cieszę się, że jesteś:)
    Oczywiście zapisuję się z przyjemnością.
    Dostałaś @???pisałam jakiś czas temu..
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmmm...przesłodkie prezenty... Zapisuję się z przyjemnością i liczę na łut szczęścia;):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do aniołka tęsknie wzdycham
    i w kolejkę już się wpycham,
    chętnie też koronę zgarne,
    chociaż szanse moje marne :P

    Pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek jak marzenie . Też staję w kolejce . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna - chętnie ja zaprosze do siebie Pozdrawiam ciepło i serdecznie zapraszam na candy do mnie :)
    http://rozanewzgorze.blogspot.com/2012/09/anielskie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozkoszny anioł. Ta bardzo chciałabym, aby zamieszkał ze mną i w mojej pracowni inspirował mnie do tworzenia pięknych rzeczy, którymi mogłabym innych obdarowywać. Pozdrawiam cieplutko i zostawiam informację dla innych do zabawy na blogu http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny aniołek i ma cudowne ubranko.
    Również staję w kolejce po te słodkości !
    Bloga obserwuję, banerek też dodany :)
    Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno tu wrócę i będę odwiedzać :)

    pozdrawiam,
    Ania z bloga www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięny ten aniołek, mnie już od czasu kiedy zobaczyłam takie piękne tildy, marzy się taki anioł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne prezenty...mi się dalej marzy aniołek do pracowni;-))pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja ustawiam sie w kolejce po to cudo,pozdrawiam
    nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękna... Może szczęście die do mnie uśmiechnie . Pozdrawiam.
    Info na blogu : osobiebb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam!Piękny aniołek mogę go zabrać do domu??

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam jeszcze raz podaje swojego mail ewil00@op.plPozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. aniołek najpiękniejszy na świecie! chciałbym bardzo, żeby taki nade mną czuwał :D

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna anielinka w ślicznej różowej sukieneczce - oczywiscie że się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja! i ja! i ja! :) tez chce tę cudowną anieliczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. marika2036@gmail.com zg sie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna Anielinka miala by u nas najlepiej, 5 razy posilki, noszenie na raczkach, spiewanie nanananana oraz wozenie w wuziu, herbatki i ciasteczek pod dostatkiem:)Czekamy na ciebie anielinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołek jest cudny :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie i ja stanę w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie u Ciebie, staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ ona cudna! Już kącik dla niej szykuję, już honorowe miejsce wybieram i sobie uśmiech mojej córeczki na jej widok wyobrażam:) Oczywiście póki co grzecznie w kolejce się ustawiam i kciuki zaciskam co by się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  26. W pogoni za pięknem skrzydlatych Aniołów skłamałabym gdybym powiedziała, że go nie pragnę ;)
    Gosia (wascin[at]interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny :)
    Zgłaszam się z przyjemnością:)
    http://mazidlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dołączam do kolejeczki po takie Cukiereczki ;-)
    I zapraszam do mnie: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo chętnie ustawię sie w kolejce po takiego słodziaka...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja poproszę :)
    atyllo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. ŚLICZNA ANIELICZKA. TAKĄ ZAWSZE CHCIAŁAM
    POZDRAWIAM ELA
    PIETRUCHA@INTERIA.EU

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejciu, zdążyłam prawie w ostatniej chwili ;p
    Z przyjemnością dołączam do zabawy

    i Zapraszam na moje cukierki =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!

    http://kreatywnie.folog.pl
    I zapraszam na candy u mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  35. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ja ja też chcę! *_*
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też . :D
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)