środa, 16 grudnia 2015

janioły ...

Powoli robi się świątecznie , nastrojowo i pachnąco .
Trochę żal ,że nie ma białego puchu no ale nie można mieć wszystkiego :)
Lubię ten czas : pachnący piernikami , cynamonem i choinką ...
Śpiewanie kolęd i spotkania ....
To czas w którym zwalniamy żeby nabrać sił na kolejny rok .I tylko od nas zależy jak on będzie wyglądać.Bo nie trzeba ton jedzenia i masy prezentów pod choinką aby święta były wyjątkowe.

A w mojej pracowni jeszcze pracowicie :)
Pomaganie Świętemu Mikołajowi zobowiązuje :)

szyją się janioły ...
ten dla dziewczynki , która woli szmacianki od Barbi
i tym bardziej przyjemnie mi się go szyło bo wiem ,że trafi w dobre ręce :)


a Aniela jest juz w nowym domku u Reni , która niedawno mnie odwiedziła
a od Reni dostałam takie anioły ... a także inne przydasie

inne rzeczy tez u mnie powstają ...

pozdrawiam lawendowo
Kinga

9 komentarzy:

  1. Janioły są po prostu przecudne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jaka dbałość o szczegóły! Te dzwoneczki, buciki sznurowane, guzik na kubraczku...
    I ta scenka pod szmacianą choinką z bałwankami (ostatnie zdjęcie) - cymesik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga, czy wiesz, że 20 grudnia na rynku w O. jest jarmark?

    OdpowiedzUsuń
  4. Janioł-Śnieżynka w czerwonym kubraczku rozczulił mnie dziś dokumentnie. :) Pięknie szyjesz Kingo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Zdrowych , spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie rodzinnym , mnóstwo radości oraz cudnych prezentów życzy ci Marii – śliczne prace – buziaki ślę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno mnie tu nie było, ale z przyjemnością poczytałam i pooglądałam starsze posty :))) Piękne to wszystko! A czerwone sznurowane butki pierwszego aniołka urzekły mnie, po prostu!
    Z okazji Świąt, które już minęły i Nowego Roku, który właśnie nadchodzi, życzę Ci wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)