sobota, 13 października 2012

męskie wytwory :)

witajcie :)
Paczki cukierkowe wysłane - mam nadzieję ,że dotarły do adresatek :)

Dzisiaj będę się trochę chwalić :)A czym ?
Prezentami jakie otrzymałam od moich domowych chłopaków :)
Prezenty dostałam już jakiś czas temu bo na imieniny ale tak się złożyło ,że dopiero teraz je pokazuję.
Więc będzie jeszcze trochę lata :)

Od dawna marzył mi się domek dla ptaszka.
No i chłopcy wykombinowali - ze starej półki - czyli recykling na całego :)
Pomalował Krzyś .... a jakże - nawet wiedział ,że "mama zawsze maluje farbami akrylowymi" :)




ze spaceru przynieśli wiecheć polnych kwiatów - moich ulubionych :)...... tego lata dostałam kilka takich bukietów :)




to oto pudełko na przydasie zrobił dla mnie Krzyś samodzielnie - też recykling :)




A to już aniołki , które szyłam niedawno na zamówienie ......


Maszyna została odkurzona i wprawiona w ruch więc mam nadzieję ,że będę miała co Wam pokazywać :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznego wekendu :)
gina

9 komentarzy:

  1. Dziękuję!!!!!!Wszystkie cudowności do tarły do mnie w nadkomplecie:)))))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kinga:)
    Cieszę się, że u Ciebie wszystko dobrze:)
    Zdolny chłopak z tego Twojego Krzysia:)
    Pozdrawiam WAs cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chałupka dla ptaszków, a Krzyś to bardzo zdolny Artysta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty i aniołeczki :) Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko się poukładało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Ginuś!
    Dziękuję z całego serca za cudowną niespodziankę (w liczbie mnogiej) =D
    Nie wiem skąd wiedziałaś, ale bardzo trafiłaś w mój gust i wolnej chwili wrzucę na bloga fotkę z cudownościami od Ciebie =p
    Dziękuję bardzo, bardzo!
    Przesyłam cieplutkie Pozdrowionka również dla Twoich zdolnych Chłopaków =D
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny domek ma fajne proporcje ,a w sielskim plenerze prezentuje się nadzwyczaj korzystnie.
    Moim zdaniem Krzyś ma zdolności po Mamie , głowę pełną pomysłów i zaradne pracowite ręce - podziwiam projekt i wykonanie .
    Anioły w letnich strojach , idealna para .
    Pozdrawiam serdecznie , cieszę się ,że tworzysz i jesteś -przesyłam uściski -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ptasich domków nigdy dosyć, Krzysiu- ZUCH jesteś.

    Lale jak zwykle u Ciebie- "charakterne", czyli bardzo udane.

    Życzę Ci mnóstwo ślicznych bukietów.
    Pozdrawiam, ela z Ustronia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty od serca :)
    ZDOLNE, wspaniałe chłopaki :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)