piątek, 27 stycznia 2012

wracam :)

Witajcie :)
Czas okurzyć bloga i wrócić do Was :)
Dziś mija dwa lata odkąd napisałam pierwszego posta ... jak ten czas zleciał :)
Końcówka roku nie była dla mnie najlepsza.Musiałam przewartościować sobie niektóre sprawy , poukładać na nowo i zastanowić co dalej.
Jak to w życiu bywa rzeczywistość czasami jest okrutna i rzeczy ,które kiedyś wydawały nam się oczywiste i stałe - takimi się nie okazują.
Jednak myślę ,że najgorszy okres mam już za sobą i chciałabym bardzo serdecznie podziękować za wsparcie Irence i Monice oraz moim "stacjonarnym":) przyjaciołom , którzy byli przy mnie kiedy tego najbardziej potrzebowałam !!!!

Dobra wiadomość jest taka ,że znalazłam pracę i od drugiego stycznia jestem "etatowcem" :)
Trochę było trudno na początku bo pracuję co drugi dzień po 12 godzin ale i z tym daliśmy radę :) Grunt to dobra organizacja :)
Najtrudniej było z Krzysiem , który teraz długie godziny jest sam z pieskiem w domu ale ta sytuacja sprawiła też ,że bardzo się usamodzielnił i jest bardziej odpowiedzialny :)
Jestem z Niego strasznie dumna !!!:)
Teraz częściej mi mówi ,że mnie kocha i się przytula ... jak kiedyś gdy był malutki
:)
Mam nadzieję ,że wszystko zmierza ku lepszemu :)
Chciałabym też częściej tu zaglądać bo ....bardzo mi Was brakowało !!!!!!:):)
Mam nadzieję ,że znajdę na to czas :)

Maszyna została odkurzona :). A to za sprawą Beatki (mojej nowej koleżanki z pracy ) ,Która zapragnęła aniołka do sypialni.....i powstał oto taki :




zdjęcia kiepskie bo wieczorową porą :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądaczy ,podczytywaczy a zwłaszcza tych ,którzy zostawiają po sobie ślad w postaci komentarza :)
Do następnego razu ....mam nadzieję niebawem :)
Miłego wekendu !!!
gina

18 komentarzy:

  1. Ależ cudownie Kinguś, że jesteś znów z nami!!! :))) Ogromnie się cieszę, gratuluję ci siły i wspaniałego startu w nowy etap życia. Jestem pewna, że teraz wszystko będzie już tylko lepiej :* Alielinka oczywiście piękna! Jeeej bardzo się cieszę, że wróciłąś :***** :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami mamy trudne dni ale zawsze po deszczu musi zaswiecic slonce :)
    Aniolke sliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana baaaardzo się cieszę, że wróciłaś:)Brakowało mi Ciebie bardzo:)
    Daj znać na @ jak tam u Ciebie:)
    Pozdrawiam Ciebie i Krzysia i Pandzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się z Twojego powrotu i że już wszystko u Ciebie jest ok. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny :)

    dobrze być znowu z Wami :)
    buziaki :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie i na reszcie,jak ja się za Tobą stęskniłam,cieszę się ,że wszystko zmierza ku lepszemu,pozdrowienia dla Krzysia,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy aniołek:) Gratuluję nowej pracy, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wróciłaś:) Powodzenia w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj:)

    12h system pracy w którym i ja pracuje :) ma swoje plusy.Ale o tym się przekonasz z czasem jak się wszystko poukłada.Życzę zadowolenia z nowej pracy i dobrej organizacji.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze ,że masz ochotę na robótki , tworzenie i blogowanie to najważniejsze , a czas się znajdzie .
    Anioł na dobry początek trzeciego roku blogowania to dobry znak .
    Pozdrawiam serdecznie -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  11. super że jesteś! dobrze ze wróciłaś... znowu można podziwiać anielski talent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że wróciłaś i wszystko zmierza ku lepszemu :) Cieplutkie pozdrowionka dla Ciebie i Krzysia :))
    Anielica oczywiście świetna :)appap

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny Anioł...oby przyniósł wiele cudownych chwil nowej właścicielce...a tobie powodzenia na nowym etapie w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze czytać że w końcu Ci się powoli układa:)) To jest dobry znak, że zawsze po złych chwilach przychodzą dobre i nie należy się poddawać. Oby wszystko się poukładało....
    A anioł jak zwykle piękny, taki romantyczny, w sam raz do sypialni.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anioł jest przesliczny !!! I wszystko się ułoży i bedzie corazlepiej, tego życzę z całego serduszka :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to dobrze, że chmury się rozwiały - teraz życzę samych słonecznych dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak fajnie! Gratuluję etatu, i odkurzaj częściej maszynę:)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)