poniedziałek, 26 kwietnia 2010

poduszkowce :)

Witam gości :)
Nie wiem jak to jest...niby mamy czas letni i dni są dłuższe a mi jakby doba się skurczyła :)W głowie pełno pomysłów , kilka prac zaczętych...a ja się nie mogę wyrobić :) ale to dobrze...ja tak lubię:)
Dziś miałam w planie wyjazd ale,że źle się czułam od rana to usiadłam do kolejnych poduszkowców...i tak powstały :)


w kolorze rudym...




w jasnej (powiedziałabym pistacjowej ) zieleni...




i gwiazdka...

Nawet nie wiecie jak mnie cieszy fakt,że się wam podobają i chcecie je mieć u siebie w domkach :)
Darsi - kochana jeśli zaakceptujesz którąś z nich to napisz, bo wieczorkiem polecą na pchli :)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających :)

5 komentarzy:

  1. Jestem, od razu zaklepuję ostatnią sześciokątną dla siebie - hura, udało się ;) A U siebie zaraz wrzucę króliczka dla Ciebie - oczywiście do akceptacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te poduszeczko - zawieszki! Aż trudno się zdecydować która najładniejsza.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne :) Obdarowani będę zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są! Też nie wiem skąd brać czas na realizację tego, co mi po głowie chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rzeczy tworzysz, mi się podobają wszystkie , bez wyjątku !!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)