wtorek, 20 kwietnia 2010

kwiatowo,wiankowo,,,,

Witam miłych gości :)
Od czwartku panuje w domu dziwna atmosfera...oboje z Małym udajemy sami przed sobą,że wszystko jest normalnie ale oboje strasznie tęsknimy...
W dzień nie jest jeszcze tak źle - sprzątam,gotuję ,piorę ,pielę ogródek ..itp ale najgorsze są wieczory..Krzyś idzie wcześnie spać a ja siedzę sama...więc zaczęłam pleść wianki :)
Kiedy mam zajęte ręce , muzyczka płynie z radia...czas jakoś szybciej mija...






powstały też takie oto serdeucha :)



następne kwiatki czekają na swoje miejcse :)



Pozdrawiam wszystkich zaglądających :)
Krysiu , Dario dziękuję za słowa otuchy !!!:)

8 komentarzy:

  1. wszystko jest cudownie piekne! musze stwierdzic że zaraziłaś mnie tymi cudnymi kwiatkami i też takie uszyje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz wspaniałe rzeczy! W serduszkach się zakochałam! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. oj oj bo sie połaszę na te kwiatki z koszyczka świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te Twoje serduszka ale najbardziej urzekło mnie zdkjęcie bocianów na Twoim blogu. Cudne to zdjęcie. Nie wiem dlaczego Ci smutno jest ale niech nie będzie.... niech nie będzie bo to wiosna przecież. Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wianki, kwiatuszki, a serduszka są the best!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak...właśnie takie kwiatki będę szyć..jak się od szydełka odkleję:)...i się wydało...:)
    Piękne te krateczki i jakie pomysłowe serducho!
    Buziaki duże:)Kingo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ja, koniecznie muszę napsiać, że kwiatuszki i serduszkowe zawieszki cuuuudowne. Zakochałam się w krateczkowym serduszku. Piękne, wszystko piękne:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)