piątek, 25 marca 2016

z dziennika pokładowego - dziś są moje urodziny :)

osiemnaste oczywiście :) ha ha
Tak sobie dzisiaj myślałam ,że życie faktycznie zaczyna się po ....stce :)
Moje bardzo się zmieniło przez ostatni rok :)
Mam szczęście poznawać ciekawych , otwartych ludzi , którzy stają się moimi przyjaciółmi.
W momencie kiedy uwierzyłam w siebie dzieją się niesamowite rzeczy :)
Spełniać marzenia ! O tym marzy każdy z nas i jest to możliwe .Małymi kroczkami , po trochu , na miarę możliwości .
Bo marzenia to nic innego jak plany , które robimy na przyszłość a potem dążymy do ich realizacji .
I wcale nie trzeba mieć od razu wszystkiego .Trzeba cieszyć się tym co mamy , każdą chwilą i każdym drobiazgiem . Izolować się od ludzi którzy nas dołują i wysysają energię a otaczać się takimi , którzy nas inspirują i mobilizują do działania :)
Patrząc na problemy innych człowiek nabiera dystansu do swojego życia . Dużego dystansu .

w tym tygodniu byłam z wizytą w Domu Dziecka i w dwóch Domach Pomocy Społecznej .
Wizyty pełne radości i wzruszeń , serdeczności i wdzięczności .
Cieszę się ,że razem z koleżankami udało się nam przeprowadzić tą akcję .
I już wiem ,że nie jest to ostatnia :)
to kilka zdjęć z wizyty w Domu Dziecka :
oraz DPS -ach
niesamowite emocje ....
Dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w powodzenie całej akcji ! Dziękuję ,że mogę na Was liczyć ! jesteście prawdziwymi przyjaciółmi :)
Wstawiam tutaj te zdjęcia bo chcę je zatrzymać na dłużej ,żeby mi gdzieś nie przepadły a jakimś pliku lub folderze ,żeby mi przypominały te chwile :)

A teraz życzę Wam zdrowych , spokojnych , rodzinnych i radosnych świąt :)
Niecha się dobrze dzieje w Waszym życiu prywatnym i zawodowym .
Czerpcie z życia pełnymi garściami bo tutaj nie ma poprawek i powtórek :)
Mamy tylko jedna szanse i podejście :)
WESOŁYCH ŚWIĄT :)

pozdrawiam lawendowo
Kinga


10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najpiękniejszego dla Ciebie, M. i K.! Przepięknej wiosny, a potem lata, a potem się zobaczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała akcja! Z takim nastawieniem i siła do działania wszystko musi sie udać! Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  3. DOBRA ROBOTA:)
    PIĘKNYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sprawa i tyle emocji. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt i miłego świętowania w gronie najbliższych !! Buziaki ślę wielkie - Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Naj, naj, naj Kingo. Zasługujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś cudna! Wszystkiego dobrego z okazji urodzin!
    i radosnego Świętowania
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Kingo, wszystkiego dobrego z okazji urodzin i dużo radości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż radości! Aż się wzruszyłam... Piękne chwile

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dużo szczęścia Kingo!
    Robicie piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)